Kaikoura en Picton - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Martijn Mieremet - WaarBenJij.nu Kaikoura en Picton - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Martijn Mieremet - WaarBenJij.nu

Kaikoura en Picton

Blijf op de hoogte en volg Martijn

19 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Picton

Kia Ora,

Na een aantal weken in Christchurch, ben ik weer verder gaan reizen. 7 januari vertrokken met de bus naar Kaikoura. Maar uiteraard eerst afscheid genomen van mijn broer en zijn vriendin. In Kaikoura kon je veel vverschillende activiteiten ondernemen. Vissen, zwemmen met dolfijnen, op zoek gaan naar walvissen enz. Zelf gekozen om te gaan hicken langs de kust om zeehonden te spotten. Met Lucas een Oostenrijker besloten er een lange wandeling van te maken van ruim 4 uur, heerlijk. 's Avonds rustig een biertje gedronken bij het hostel. Volgende dag naar Picton vertrokken waar we in een leuk hostel verbleven. Daar aangekomen besloten Lucas en ik om weer een flinke wandeling te maken naar het uiterste puntje van een landtong. Lekker weer, aangekomen bij het eindpunt. En toen boem enorme onweersbui. Beide tot op het bot nat, ach ja dat hoort erbij (four seasons in one day). Toen we terug waren even in de wirlpool gezeten. Na de douche moesten we door de huiskamer naar de slaapkamer lopen. Een aantal mede reizigers waren gezellig aan het babbelen en vroegen of ik erbij kwam zitten. En ja eerste avond echt veel drank haha. Brendan een Ier had vier flessen alcohol bij. Damn wat was het een gezellige avond. Heel laat gaan slapen, bed niet gezien, gewoon op de bank geslapen haha.
Reis naar Abel Tasman en verder volgt.

• 20 Januari 2014 - 11:25

Mama:

Gaaf die foto's en fijn dat je op allle vlakken zo aan het genieten bent.!!!!